Авторизация
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4
м. Кропивницький
м.Кропивниций вул. Шульгиних 38
(0522) 24-27-97
admin@school4.com.ua

Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4
м. Кропивницький

МЕНЮ

COVID-19

НАКАЗ

31.08.2020 року                                                                                                                  № 185

 

Про Порядок організації

освітнього процесу

в період адаптивного карантину

            Відповідно до статті 13 Закону України «Про охорону праці», статті 26 Закону України «Про освіту», постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби СОVID-19, спричиненої лавіатурусну 8АК8- СоV-2», Положення про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в установах і закладах освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 26.12.2017 № 1669, постанови Головного державного санітарного лікаря України від 22.08.2020 № 50 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв’язку з поширенням корона вірусної хвороби (СОVID-19)», на підставі рішення педагогічної ради від 31.08.2020 року протокол №1 та з метою створення безпечних умов під час здійснення освітнього процесу в умовах адаптивного карантину

НАКАЗУЮ:

  • Призначити заступника директора з НВР Марченко І.В. відповідальною собою за виконання протиепідемічних заходів у закладі на час дії адаптивного карантину.
  • Марченко І.В.:
    • Здійснювати щоденний контроль за виконанням протиепідемічних заходів.
  • Медичній сестрі школи Олійник М.І.:
    • Здійснити роз’яснювальну роботу з персоналом та здобувачами освіти щодо індивідуальних заходів профілактики та реагування на виявленні симптоми корона вірусної хвороби СОVID-19.
    • Провести навчання працівників щодо одягання, використання, зняття засобів індивідуального захисту, їх утилізації.
    • Не допускати до роботи персонал, визначений таким, який потребує самоізоляції відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.
    • Допуск до роботи персоналу здійснювати за умови використання засобів індивідуального захисту після проведення термометрії безконтактним термометром.
    • У разі виявлення співробітника з температурою тіла понад 37,2 0С і ознаками респіраторного захворювання, не допускати його до роботи з рекомендацією звернутись за медичною допомогою.
  • Вхід до приміщень закладу дозволяється при наявності захисної маски або респіратора. Захисні маски можуть не використовуватись під час проведення занять у навчальних приміщеннях. Під час пересування приміщеннями - використання масок є обов’язковим, крім учнів 1-4-х класів.
  • Затвердити алгоритм дій на випадок надзвичайної ситуації, пов’язаної з реєстрацією випадків захворювання на корона вірусну хворобу (Додаток 1).
  • Головатюк А.В., інженеру з ОП, провести інструктаж для працівників щодо запобігання поширенню корона вірусної інфекції.
  • Заборонити допуск до закладу освіти батьків або супроводжуючих осіб, крім осіб, які супроводжують осіб з інвалідністю.
  • Затвердити маршрути руху здобувачів освіти та графіки, за якими відбувається допуск здобувачів освіти до закладу (Додаток 2).
  • Класним керівникам 1-11-х класів:
    • Зібрати від батьків інформацію про стан здоров’я дітей, відсутність контактів з інфікованими протягом останніх 14 днів;
    • Узагальнити інформацію по класах та передати її медичному працівнику.
    • Провести уроки здоров’я, на яких зосередити увагу учнів  на знаннях щодо профілактики вірусних захворювань та контролю самопочуття.
    • До 01.09.2020 року провести батьківські збори (дистанційно) під час яких:
      • Проінформувати батьків здобувачів освіти про особливості функціонування закладу на період адаптивного карантину.
      • Довести до відома, що здобувачі освіти не мають відвідувати школу,якщо у них температура, кашель, нежить.
      • Здобувачі освіти повинні перебувати на самоізоляції протягом 14 днів, якщо вони контактували з хворим на коронавірусну інфекцію СОVID-19 за що батьки несуть персональну відповідальність.
      • Повідомити батьків здобувачів освіти про відсутність у школі буфету та особливості індивідуального питного режиму.
    • Вчителям-предметникам:
      • Перед початком занять проводити опитування учасників освітнього процесу щодо їх самопочуття та наявності симптомів респіраторної хвороби.
      • Організовано забирати учнів класу та супроводжувати їх переміщення до класних кімнат перед першим уроком згідно розкладу.
      • При вході до школи контролювати обробку рук дезінфекційними засобами.
      • Під час проведення уроків інформатики контролювати обробку рук дезінфекційними засобами перед та після використання мишки та клавіатури.
      • Протягом дня слідкувати за станом здоров’я дітей та у разі виявлення ознак захворювання передати дитину сестрі медичній та невідкладно інформувати адміністрацію закладу та батьків.
      • Після проведення кожного навчального заняття організувати провітрювання приміщення впродовж не менше 10 хвилин.
      • За сприятливих погодних умов проводити навчальні заняття на відкритому повітрі.
      • Обирати види діяльності, які мінімізують безпосередній фізичний контакт між учнями, зокрема зменшуючи кількість комунікаційних вправ.
      • Спілкування з батьками здійснювати переважно дистанційно за допомогою доступних засобів зв’язку.
      • Використовувати великі приміщення – зокрема рекреації, коридори, вестибюль, адаптовані для потреб освітнього процесу 
      • Проводити уроки в закріплених за класними колективами приміщеннях згідно розкладу.
    • Заступникам директора з НВР Бакликовій Н.М. та Марченко І.В.:
      • При складанні розкладу занять передбачити можливість проведення парних уроків з метою мінімізації контактів учителів зі здобувачами освіти.
      • У розкладі занять передбачити можливість визначення різного часу початку та закінчення занять.
      • Обмежити пересування здобувачів освіти між навчальними кабінетами.
      • Передбачити можливість вносити зміни до термінів проведення канікул, початку та завершення навчальних семестрів з огляду на епідеміологічну ситуацію.
    • . Завідуючій бібліотекою закладу освіти Тараненко В.М. розмістити інформацію (плакати/банери) про необхідність дотримання респіраторної гігієни та етикету кашлю.
    • Заступнику директора з г/р Давиденко Л.М.:
      • Забезпечити раціональне використання запасних виходів з закладів освіти.
      • Створити розмітку на підлозі для полегшення організації двостороннього руху коридорами.
      • Розмістити столи в їдальні на відстані 1,5 метра.
      • Скласти окремі графіки провітрювання і вологого прибирання для всіх приміщень закладу.
      • Після проведення занять у кінці робочого дня організувати очищення і дезінфекцію поверхонь (у тому числі дверних ручок, столів, місць для сидіння, перил, тощо).
      • У санітарних кімнатах забезпечити наявність рідкого мила, контролювати справність електросушарок.
      • На всіх входах до закладу організувати місця для обробки рук антисептичними засобами. Місця для обробки рук позначити яскравими наклейками щодо правил та необхідності дезінфекції рук.
      • Забезпечити необхідними засобами та обладнанням (безконтактними термометрами, засобами індивідуального захисту, дезінфекційними засобами) медичний пункт.
      • Організувати централізований збір використаних засобів індивідуального захисту в окремі урни з кришками та поліетиленовими пакетами, з подальшою утилізацією згідно з угодою на вивіз твердих побутових відходів.
      • Забезпечити засобами індивідуального захисту із розрахунку 1 маска на 3 години роботи працівників школи.
    • Прибиральникам службових приміщень:
      • Здійснювати наскрізне провітрювання приміщень згідно графіку (Додаток 3).
      • Санітарно-технічне обладнання (унітази, раковини) протирати після кожної перерви одним із дезінфікуючих розчинів або чистильно дезінфікуючими засобами згідно із рекомендаціями із застосування.
      • Утилізувати сміття суворо у відповідності до правил утилізації. 
    • Заборонити функціонування буфету на період адаптивного карантину.
    • Визначити індивідуальний питний режим для здобувачів освіти.
    • Працівникам закладу при появі підвищеною температури тіла понад 37,2 0С, або ознак гострого респіраторного захворювання, співробітник повідомляє про це директора школи та не виходить на роботу, одночасно звертаючись за медичною допомогою.
    • Обмежити проведення масових заходів в закритих приміщеннях, окрім заходів необхідних для забезпечення функціонування закладу.
    • У разі підтвердження випадку корона вірусної хвороби СОVID-19 в одного з учнів всі інші учні відповідного класу визнаються такими, що потребують самоізоляції, та повинні вживати заходів, передбачених галузевими стандартами в сфері охорони здоров’я.

 

Затверджено

наказом по закладу

від 31.08.2020 №185

 

СХЕМА ВХОДУ КЛАСІВ ДО ЗАКЛАДУ

   

Вхід (№ потоку)

Клас

Кабінет

Поверх

Час: 07:45

1 (малий двір)

2-А

10

І

2 (великий двір)

2-В

14

ІІ

3 (спортивний блок)

2-Б

9

І

4 (приймальня)

4-А

19

ІІ

5 (медичний пункт)

4-Б

18

ІІ

Час: 07:55

1 (малий двір)

7-А

25

ІІІ

2 (великий двір)

9-Б

6

І

3 (спортивний блок)

6-Б

23

ІІІ

4 (приймальня)

6-А

13

ІІ

5 (медичний пункт)

6-В

30

ІІІ

Час: 08:00

1 (малий двір)

3-А

16

ІІ

4 (приймальня)

3-В

1

І

5 (медичний пункт)

3-Б

5

І

Час: 08:05

1 (малий двір)

1-А

7

І

4 (приймальня)

1-Б

4

І

5 (медичний пункт)

1-В

8

І

Час: 08:35

1 (малий двір)

11-А

20

ІІ

2 (великий двір)

5-Б

26

ІІІ

3 (спортивний блок)

10-А

27

ІІІ

4 (приймальня)

5-А

15

ІІ

5 (медичний пункт)

5-В

29

ІІІ

Час: 08:45

1 (малий двір)

7-Б

24

ІІІ

2 (великий двір)

8-А

17

ІІ

3 (спортивний блок)

8-Б

28

ІІІ

4 (приймальня)

10-Б

12

ІІ

5 (медичний пункт)

9-А

31

ІІІ



    COVID-19 portal

    © 2020. Всі права захищені.