Авторизация
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4
м. Кропивницький
м.Кропивниций вул. Шульгиних 38
(0522) 24-27-97
31079861@mail.gov.ua

Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4
м. Кропивницький

МЕНЮ

COVID-19

НАКАЗ

28.08.2021 року                                                                      № 204

 

Про організацію освітнього процесу

на період карантину

на 2021-2022 н.р.

 

            На виконання постанови Головного санітарного лікаря України від 26.08.2021 року №9 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусноїхвороби (COVID-19)», з метою належної організації освітнього процесу в умовах карантинних заходів, спрямованих на запобігання поширен-ню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), забезпечення доступної та якісної освіти в закладі

НАКАЗУЮ:

  • Навчальний рік розпочати 01 вересня 2021 року.
  • Освітній процес організувати, враховуючи епідемічну ситуацію та Постанову Головного Державного санітарного лікаря України від 26.08.2021 року № 9.
  • Призначити заступника директора з НВР Марченко І.В. відповідальною собою за виконання протиепідемічних заходів у закладі на час дії адаптивного карантину.
  • Марченко І.В.:
    • Здійснювати щоденний контроль за виконанням протиепідемічних заходів.
  • Медичній сестрі школи Олійник М.І.:
    • Здійснити роз’яснювальну роботу з персоналом та здобувачами освіти щодо індивідуальних заходів профілактики та реагування на виявленні симптоми коронавірусної хвороби СОVID-19.
    • Постійно інформувати учасників освітнього процесу з питань вакцинації, профілактики інфекційних та неінфекційних захворювань та протидії поширенню коронавірусноїхвороби (COVID-19).
    • Провести навчання працівників щодо одягання, використання, зняття засобів індивідуального захисту, їх утилізації; контролювати виконання цих вимог.
    • Не допускати до роботи персонал, визначений таким, який потребує самоізоляції відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.
    • Допуск до роботи персоналу здійснювати за умови використання засобів індивідуального захисту зокрема распіраторів або захисних масок, що закривають ніс та рот, у тому числі виготовлених самостійно після проведення термометрії безконтактним термометром.
    • У разі виявлення співробітника з температурою тіла понад 37,2 0С і ознаками респіраторного захворювання, не допускати його до роботи з рекомендацією звернутись за медичною допомогою.
  • Вхід до приміщень закладу дозволяється за умови використання засобів індивідуального захисту. Засоби індивідуального захисту можуть не використовуватись під час проведення занять у навчальних приміщеннях (педагогічним працівникам рекомендовано використовувати захисні щитки). Під час пересування приміщеннями - використання засобів індивідуального захисту є обов’язковим, крім учнів 1-4-х класів.
  • Затвердити алгоритм дій на випадок надзвичайної ситуації, пов’язаної з реєстрацією випадків захворювання на коронавірусну хворобу серед здобувачі освіти та працівників закладу. (Додаток 3).
  • Головатюк А.В., інженеру з ОП, провести інструктаж для працівників щодо запобігання поширенню коронавірусної інфекції та дотримання правил респіраторної гігієни та протиепідемічних заходів.
  • Заборонити вхід та перебування в закладі освіти батьків або супроводжуючих осіб, крім випадків відвідування закладу з метою захисту прав здобувачів освіти, педагогічних та інших працівників закладу, реалізації ними прав, передбачених законодавством за умови використання засобів індивідуального захисту, проведення термометрії та попереднього узгодження відповідних дій з директором школи. Допуск в до закладу освіти батьків, або супроводжуючих осіб, які супроводжують осіб з інвалідністю не потребують попереднього узгодження з керівником.
  • Затвердити маршрути руху здобувачів освіти та графіки, за якими відбувається допуск здобувачів освіти до закладу (Додаток 1).
  • Класним керівникам 1-11-х класів:
    • Провести уроки здоров’я, на яких зосередити увагу учнів на знаннях щодо профілактики вірусних захворювань та контролю самопочуття.
    • До 03.09.2021 року провести батьківські збори (дистанційно) під час яких:
      • Проінформувати батьків здобувачів освіти про особливості функціонування закладу на період адаптивного карантину.
      • Довести до відома, що здобувачі освіти не мають відвідувати школу,якщо у них температура, кашель, нежить.
      • Здобувачі освіти повинні перебувати на самоізоляції протягом 14 днів, якщо вони контактували з хворим на коронавірусну інфекцію СОVID-19 за що батьки несуть персональну відповідальність.
      • Повідомити батьків здобувачів освіти про тимчасову відсутність у школі буфету та особливості індивідуального питного режиму.
    • Вчителям-предметникам:
      • Організовано забирати учнів класу та супроводжувати їх переміщення до класних кімнат перед першим уроком згідно розкладу.
      • При вході до школи контролювати обробку рук дезінфекційними засобами.
      • Під час проведення уроків інформатики контролювати обробку рук дезінфекційними засобами перед та після використання мишки та клавіатури.
      • Протягом дня слідкувати за станом здоров’я дітей та у разі виявлення ознак захворювання передати дитину сестрі медичній та невідкладно інформувати адміністрацію закладу та батьків.
      • Після проведення кожного навчального заняття організувати провітрювання приміщення впродовж не менше 10 хвилин. При провітрюванні встановлювати фізичні обмежувачі на вікна.
      • За сприятливих погодних умов проводити навчальні заняття на відкритому повітрі.
      • Обирати види діяльності, які мінімізують безпосередній фізичний контакт між учнями, зокрема зменшуючи кількість комунікаційних вправ.
      • Спілкування з батьками здійснювати переважно дистанційно за допомогою доступних засобів зв’язку.
      • Використовувати великі приміщення – зокрема рекреації, коридори, вестибюль, адаптовані для потреб освітнього процесу 
      • Проводити уроки в закріплених за класними колективами приміщеннях згідно розкладу.
    • Заступникам директора з НВР Бакликовій Н.М. та Марченко І.В.:
      • При складанні розкладу занять передбачити можливість проведення парних уроків з метою мінімізації контактів учителів зі здобувачами освіти.
      • Мінімізувати пересування здобувачів освіти між навчальними кабінетами, шляхом проведення занять впродовж одного дня для одного і того ж класу в одному кабінеті.
      • У розкладі занять передбачити можливість визначення різного часу початку та закінчення занять.
      • Обмежити пересування здобувачів освіти між навчальними кабінетами.
      • Проведення занять у кабінетах дозволяти лише для окремих класів.
      • Передбачити можливість вносити зміни до термінів проведення канікул, початку та завершення навчальних семестрів з огляду на епідеміологічну ситуацію.
    • . Завідуючій бібліотекою закладу освіти Тараненко В.М. розмістити інформацію (плакати/банери) про необхідність дотримання респіраторної гігієни та етикету кашлю.
    • Заступнику директора з г/р Давиденко Л.М.:
      • Забезпечити раціональне використання запасних виходів з закладів освіти.
      • Створити розмітку на підлозі для полегшення організації двостороннього руху коридорами.
      • Розмістити столи в їдальні на відстані 1,5 метра.
      • Скласти окремі графіки провітрювання і вологого прибирання для всіх приміщень закладу.
      • Після проведення занять у кінці робочого дня організувати очищення і дезінфекцію поверхонь (у тому числі дверних ручок, столів, місць для сидіння, перил, тощо).
      • У санітарних кімнатах забезпечити наявність рідкого мила, контролювати справність електросушарок.
      • На всіх входах до закладу організувати місця для обробки рук антисептичними засобами. Місця для обробки рук позначити яскравими наклейками щодо правил та необхідності дезінфекції рук.
      • Забезпечити необхідними засобами та обладнанням (безконтактними термометрами, засобами індивідуального захисту, дезінфекційними засобами, тощо) медичний пункт.
      • Організувати централізований збір використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок в окремі урни з кришками та поліетиленовими пакетами, з подальшою утилізацією згідно з угодою на вивіз твердих побутових відходів.
      • Забезпечити засобами індивідуального захисту із розрахунку 1 маска на 3 години роботи працівників школи.
      • Створити необхідні умови для дотримання працівниками правил особистої гігієни (мило рідке, паперові рушники або електросушарки, тощо.)
      • Санітарно-дезинфекційний режим в період карантину організовувати відповідно до чинного Санітарного регламенту.
    • Прибиральникам службових приміщень:
      • Здійснювати наскрізне провітрювання приміщень згідно графіку (Додаток 2).
      • Санітарно-технічне обладнання (унітази, раковини) протирати після кожної перерви одним із дезінфікуючих розчинів або чистильно дезінфікуючими засобами згідно із рекомендаціями із застосування.
      • Утилізувати сміття суворо у відповідності до правил утилізації.
    • Визначити індивідуальний питний режим для здобувачів освіти.
    • Працівникам закладу:
      • При появі підвищеною температури тіла понад 37,2 0С, або ознак гострого респіраторного захворювання, співробітник повідомляє про це директора школи та не виходить на роботу, одночасно звертаючись за медичною допомогою.
      • Після кожного зняття засобів індивідуального захисту та перед одяганням чистих – ретельно вимити руки або обробити антисептичним зчобом.
      • Використовувати засоби індивідуального захисту в процесі спілкування поміж собою.
    • Обмежити проведення масових заходів в закритих приміщеннях, окрім заходів необхідних для забезпечення функціонування закладу.
    • У разі підтвердження випадку коронавірусної хвороби СОVID-19 в одного з учнів всі інші учні відповідного класу визнаються такими, що потребують самоізоляції, та повинні вживати заходів, передбачених галузевими стандартами в сфері охорони здоров’я.

  • Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Директор школи                                           Світлана ПАВЛЕНКО

Додаток 1

до наказу по закладу

від 28.08.2021 №204

СХЕМА ВХОДУ КЛАСІВ ДО ЗАКЛАДУ

Вхід (№ потоку)

Клас

Кабінет

Поверх

Час: 07:45

1 (малий двір)

2-А, 6-А, 6-В

7, 15, 29

І, ІІ, ІІІ

2 (приймальня)

2-Б, 6-Б

4, 26

І, ІІІ

3 (медичний пункт)

2-В

8

І

Час: 07:55

1 (малий двір)

4-А, 10-Б

16, 6

ІІ, І

2 (приймальня)

4-В

1

І

3 (медичний пункт)

4-Б, 10-А

5, 31

І, ІІІ

Час: 08:00

1 (малий двір)

3-А, 11-А

10, 27

І, ІІІ

2 (приймальня)

3-В, 11-Б

14, 20

ІІ

3 (медичний пункт)

3-Б

9

І

Час: 08:05

3 (медичний пункт)

1-А, 1-Б

19, 18

ІІ

Час: 08:35

1 (малий двір)

7-А

13

ІІ

2 (приймальня)

7-Б

23

ІІІ

3 (медичний пункт)

7-В

30

ІІІ

Час: 08:45/9:40

1 (малий двір)

5-А, 8-А, 9-А

31, 25, 17

ІІІ, ІІ

2 (приймальня)

8-Б, 9-Б

24, 28

ІІІ

3 (медичний пункт)

5-Б

20

ІІ

 

 

Додаток 2

до наказу по закладу

від 28.08.2021 р. №204

Графік провітрювання приміщень у

ЗОШ І-ІІІ ступенів № 4 Кіровоградської міської ради Кіровоградської області

№ з/п

Дата

Час, відмітка про виконання

Підпис відповідальної особи

Час, відмітка про виконання

Підпис відповідальної особи

Час, відмітка про виконання

Підпис відповідальної особи

Час, відмітка про виконання

Підпис відповідальної особи

8.00

11.00

14.00

16.00

8.00

11.00

14.00

16.00

8.00

11.00

14.00

16.00

8.00

11.00

14.00

16.00

8.00

11.00

14.00

16.00

8.00

11.00

14.00

16.00

8.00

11.00

14.00

16.00

8.00

11.00

14.00

16.00

8.00

11.00

14.00

16.00

8.00

11.00

14.00

16.00

8.00

11.00

14.00

16.00

8.00

11.00

14.00

16.00

8.00

11.00

14.00

16.00

8.00

11.00

14.00

16.00

8.00

11.00

14.00

16.00

8.00

11.00

14.00

16.00

8.00

11.00

14.00

16.00

8.00

11.00

14.00

16.00

Заступник директора з г/р                                      Давиденко Л.М.

Додаток 2

до наказу по закладу

від 28.08.2021 р. №204

 

Графік вологого прибирання та дезінфекції поверхонь приміщень у

ЗОШ І-ІІІ ступенів № 4 Кіровоградської міської ради Кіровоградської області

№ з/п

Дата

Час, відмітка про виконання

Підпис відповідальної особи

Час, відмітка про виконання

Підпис відповідальної особи

Час, відмітка про виконання

Підпис відповідальної особи

Час, відмітка про виконання

Підпис відповідальної особи

      1.             

8.00

11.00

14.00

16.00

      2.             

8.00

11.00

14.00

16.00

      3.             

8.00

11.00

14.00

16.00

      4.             

8.00

11.00

14.00

16.00

      5.             

8.00

11.00

14.00

16.00

      6.             

8.00

11.00

14.00

16.00

      7.             

8.00

11.00

14.00

16.00

      8.             

8.00

11.00

14.00

16.00

      9.             

8.00

11.00

14.00

16.00

  10.             

8.00

11.00

14.00

16.00

  11.             

8.00

11.00

14.00

16.00

  12.             

8.00

11.00

14.00

16.00

  13.             

8.00

11.00

14.00

16.00

  14.             

8.00

11.00

14.00

16.00

  15.             

8.00

11.00

14.00

16.00

  16.             

8.00

11.00

14.00

16.00

  17.             

8.00

11.00

14.00

16.00

  18.             

8.00

11.00

14.00

16.00

Заступник директора з г/р                                      Давиденко Л.М.

Додаток 3

до наказу по закладу

від 28.08.2021 р. №204

Алгоритм дій на випадок надзвичайної ситуації, пов’язаної

з реєстрацією випадків захворювання на коронавірусну хворобу серед здобувачів освіти та працівників закладу

 

І. У разі виявлення ознак гострого респіраторного захворювання у здобувача освіти

  • Працівник, який виявив ознаки респіраторного захворювання у здобувача освіти повідомляє про це сестру медичну школи та чергового адміністратора.
  • Здобувач освіти одягає засіб індивідуального захисту та направляється до ізолятору під контролем медичного працівника.
  • Сестра медична школи або черговий адміністратор повідомляє про виявлення ознак респіраторного захворювання у здобувача освіти його батьків або законних представників та приймає узгоджене рішення щодо направлення до закладу охорони здоров’я.
  • До приїзду батьків або інших законних представників дитини, здобувачі освіти знаходяться в масках постійно до вирішення питання щодо направлення їх додому чи до закладу охорони здоров’я.
  • Сестра медична або черговий адміністратор надсилає повідомлення про підозру на інфекційне захворювання до лабораторного центру.
  • Сестра медична реєструє випадок у журналі реєстрації 060/о «Журнал обліку інфекційних захворювань».
  • Сестра медична школи або черговий адміністратор співпрацює з епідеміологами лабораторного центру в ході епідеміологічного розслідування і допомагає їм визначати коло контактних осіб.
  1. Ніхто з працівників закладу, у тому числі сестра медична чи черговий адміністратор, які опікуються підозрілим випадком або підтвердженим випадком COVID-19, не має права розголошувати імені хворого або того, у кого підозрюють COVID-19, задля збереження лікарської таємниці. Обов’язок закладу освіти - запобігати булінгу та стигматизації у зв’язку з COVID-19.

ІІ. Дії у разі отримання позитивного тесту на SARS-CoV2 у здобувача освіти:

  • Направити додому на самоізоляцію контактних осіб (клас, групу) (згідно з Додатком 2 до Стандартів медичної допомоги «Коронавірусна хвороба (COVID-19)») на 14 днів.
  • Забезпечити позачергове проведення дезінфекції та генеральне прибирання приміщення школи/класу, салону шкільного автобуса тощо;
  • Для класу/групи, яка перебуває на самоізоляції, організувати освітній процес за допомогою технологій дистанційного навчання;
  • Якщо захворювання на COVID-19 підтвердилося і в контактних осіб, директор школи може прийняти рішення про організацію освітнього процесу за допомогою технологій дистанційного навчання для кількох класів або закладу освіти в залежності від наявності підтверджених випадків в одному чи кількох класах;
  • Медичний працівник закладу або уповноважена особа має співпрацювати з епідеміологами лабораторного центру в ході епідеміологічного розслідування.

ІІІ. Якщо на COVID-19 захворів учитель, інший працівник закладу необхідно:

  • Працівники ЗЗСО, які перебували у контакті з особами, в яких лабораторно підтверджено захворювання на COVID-19, не виходять на роботу та невідкладно звертаються за медичною допомогою;
  • Якщо температура, кашель, нежить у працівника школи з’явилися під час роботи, він має невідкладно залишити заклад освіти і звернутися до закладу охорони здоров’я за медичною допомогою; якщо ж у нього виникли такі небезпечні симптоми, як задишка, частий сухий кашель, біль у грудній клітці, температура, яку складно знизити, виражена блідість чи синюшність шкіри, повторне блювання, необхідно викликати екстрену допомогу, попередивши медиків, що є підозра на COVID-19.
  • У приміщенні, де знаходився хворий вчитель/працівник, слід провести поза графіком провітрювання та дезінфекцію поверхонь.

 

 

 

    COVID-19 portal

    © 2021. Всі права захищені.